Правила користування

Зміст даних Правил можна скачати в форматі PDF. Бесплатная програма для просмотра файлов формата PDF можно скачать с сайта производителя с сайта производителя.

Інтернет-магазин www.eobuv.com.ua дбає про права споживача. Споживач не може відмовитися від прав, наданих йому чинним законодавством, зокрема законами, що захищають права cпоживачів. Положення договору, які обмежують права споживача, визначені чинним законодавством, є недійсними, і в такому випадку застосовуються положення чинного законодавства. Положення даних Правил не обмежують будь-яких прав споживачів, наданих їм відповідними положеннями законів, а всі можливі сумніви трактуватимуться на користь споживача. У випадку ймовірної розбіжності положень даних Правил з чинними правовими нормами, пріоритет мають чинні правові норми і сторони повинні їх дотримуватися.

  • 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
    • 1.1. Інтернет-магазин доступний за Інтернет адресою www.eobuv.com.ua, який знаходиться під керуванням компанії eobuwie.pl S.A. (раніше торгова компанія „TRAF” K.Grzymkowska, повне товариство K. Grzymkowski) з місцезнаходженням головного офісу за адресою: Дубова 31, 65-124 Зелена Гура, Республіка Польща (ця адреса використовується також і для направлення кореспонденції), яка обліковується в актах Районного Суду в Зеленій Гурі, VIII Господарчий Відділ Національного судового реєстру під номером KRS 0000541722, Ідентифікаційний податковий номер 929-13-53-356, основний державний реєстраційний номер 970569861, зі статутним капіталом 2000 000.00 злотих, який сплачений в повному обсязі; адреса електронної пошти: [email protected], номер телефону: +380947100025, +380443602480 (оплата за підключення - стандартна, згідно з тарифом обраного оператора).
    • 1.2. Користування Інтернет-магазином вимагає застосування пристроїв доступу до телекомунікаційних систем.
    • 1.3. Дані Правила застосовуються як до споживачів, так і до суб’єктів господарювання, які не є споживачами, що користуються послугами Інтернет-магазину (надалі – «Клієнти») (окрім пункту 12 Правил, який застосовується виключно до суб’єктів господарювання)
    • 1.4. Згода на прийняття цих Правил, надання персональних даних споживача та згоди на їх обробку є добровільними, але є необхідними з метою створення Профілю і/або з метою обробки та виконання замовлення споживача. Володільцем персональних даних, які обробляються у зв'язку із виконанням положень цих Правил та договорів, укладених між Клієнтом та Продавцем, є Продавець. Особисті дані обробляються з метою та в межах обсягу, і на основі принципів, викладених в Політиці конфіденційності, яка опублікована на сайті Інтернет-магазину. Будь-яка особа, чиї персональні дані підляють обробці, має право доступу до них, їх зміни, доповнення та видалення.
    • 1.5. Інформація, зазначена на сайті, складає договір купівлі-продажу, що є пропозицією Інтернет-магазину укласти договір (оферта), й у разі її прийняття Інтернет-магазин вважає себе зобов’язаним до виконання такого договору. Прийняття умов договору купівлі-продажу (акцепт) виражається шляхом відправлення споживачем форми замовлення, заповненої відповідно до вимог цих Правил.
    • 1.6. Визначення термінів:
      • 1.6.1. ОOК – Офіс Обслуговування Клієнта, який надає Клієнтам інформацію в межах обов'язків, заявлених Інтернет-магазином, щодо товарів, послуг Продавця, Правил й актуальних Знижок, в робочі дні з 9:00 до 17:00, за номерами телефонів +380947100025, +380443602480, за електронною поштою: [email protected], і шляхом направлення бланку-запиту, розміщеному на сайті Продавця в закладці https://www.eobuv.com.ua/kontakt Оплата за з'єднання з Офісом Обслуговування Клієнта є стандартною та здійснюється за тарифом обраного оператора.
      • 1.6.2. ЦІНА – вартість, наведена в польських злотих або в іншій валюті. Ціна зазначається з урахуванням податків, що сплачуються на території Польщі, згідно з умовами продажу товарів. Ціна товару включає заявлені знижки, але не включає витрати на доставку товару до Клієнта. Витрати на доставку товару, оплата додаткових платних послуг за вибором Клієнта та додаткові платежі, що здійснюються за межами території Польщі, зазначаються окремо.
      • 1.6.3. РОБОЧИЙ ДЕНЬ – дні від понеділка до п'ятниці, за винятком днів загальнонаціональних свят Республіки Польща.
      • 1.6.4. ПАРОЛЬ – алфавітно-цифрова послідовність, необхідна для виконання авторизації з метою отримання доступу до Профілю, яка самостійно обирається Клієнтом під час створення Профілю. Клієнт зобов'язаний не розголошувати та не передавати третім особам Пароль з метою дотримання конфіденційності. Пароль може бути змінений в Налаштуваннях Профілю. Продавець може надати можливість Клієнту отримати Пароль у випадку, якщо він був забутий Клієнтом та у спосіб, зазначений Правилами Продавця.
      • 1.6.5. КЛІЄНТ – (1) фізична особа з повною цивільною дієздатністю, та особа з обмеженою цивільною дієздатністю, яка діє за згодою\через свого законного представника; або (2) юридична особа; або (3) організаційне утворення, що не є юридичною особою, правоздатність якої визначається законодавством; - укладає Договір купівлі-продажу товарів (Договір надання послуг) дистанційно з Продавцем шляхом вчинення електронних правочинів із використанням інформаційно-телекомунікаційних систем.
      • 1.6.6. СПОЖИВАЧ – фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити товар для особистих потреб, безпосередньо не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника.
      • 1.6.7. ПРОФІЛЬ (ACCOUNT) – електронна послуга, визначена індивідуальним ім’ям (Логіном) і Паролем, заданими самостійно Клієнтом, набір ресурсів в телекомунікаційній системі Продавця, які надають Клієнту доступ до послуг. Клієнт отримує доступ до Профілю за допомогою Логіну і Паролю. Клієнт входить до свого Профілю після здійснення реєстрації (авторизації) на сайті Продавця. Профіль дає можливість зберігати інформацію про адресні дані (персональні дані) Клієнта для доставки товарів, відслідковувати статус Замовлення, отримувати доступ до історії Замовлень тощо.
      • 1.6.8. КОШИК – послуга, що дозволяє кожному Клієнту, який користується сайтом Продавця, здійснювати купівлю одного або кількох товарів, при введенні коду на знижку купувати товар зі знижкою відповідно до умов окремих угод\правил, знайомитися із загальною вартістю замовлення (за необхідності, включаючи витрати на його доставку та інші платежі) та із запланованою датою поставки товарів.
      • 1.6.9. ЛОГІН – адреса електронної пошти Клієнта, заявлена Клієнтом під час створення Профілю на сайті Продавця.
      • 1.6.10. РОЗСИЛКА – електронна послуга, яка дає можливість всім Клієнтам отримувати від Продавця періодичну інформацію щодо товарів Продавця, щодо діяльності Інтернет-магазину, новинок та знижок на товари, на заявлену Клієнтом адресу електронної пошти або номер телефону, і лише за згодою Клієнта.
      • 1.6.11. ТОВАР – доступний в Інтернет-магазині виріб, який є предметом відплатного Договору купівлі-продажу , що укладається між Клієнтом і Продавцем. Всі Товари, які пропонуються Продавцем до продажу є новими та раніше не були у використанні.
      • 1.6.12. ЗНИЖКИ – детальні умови продажу Товарів, які регулюються окремими правилами та відносяться до спеціальної пропозиції Інтернет-магазину, і які є дійсними в межах певних термінів. Клієнт може скористатися Знижками на умовах, визначених в спеціальній пропозиції. На час дії спеціальних пропозицій умови Знижок мають пріоритетне значення за умови даних Правил.
      • 1.6.13. ПРАВИЛА (УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ) – даний документ, який містить положення щодо умов дистанційного продажу Товарів з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем та визначає права та обов’язки Клієнта й Продавця.
      • 1.6.14. ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН – засіб для представлення та реалізації Товару шляхом вчинення електронного правочину; платформа продажу Товарів Продавця, яка доступна за Інтернет адресою: www.eobuv.com.ua.
      • 1.6.15. ПРОДАВЕЦЬ – компанія eobuwie.pl S.A. (раніше торгова компанія „TRAF” K.Grzymkowska, повне товариство K. Grzymkowski) з місцезнаходженням головного офісу за адресою: Дубова 31, 65-124 Зелена Гура, Республіка Польща (ця адреса також використовується і для кореспонденції), яка обліковується в актах Районного Суду в Зеленій Гурі, VIII Господарчий Відділ Національного судового реєстру під номером KRS 0000541722, Ідентифікаційний податковий номер 929-13-53-356, основний державний реєстраційний номер 970569861, зі статутним капіталом 2000000 злотих, який сплачений в повному обсязі; адреса електронної пошти: [email protected], номер телефону: +380947100025, +380443602480 (оплата за підключення - стандартна, згідно з тарифом обраного оператора).
      • 1.6.16. КОНТЕНТ (ЗМІСТ) – текстові елементи, графічні або мультимедійні (наприклад інформація про Товари, фотографії Товарів, каталоги, рекламні відеоролики, описи, коментарі тощо), в тому числі, але не лише, тексти Закону про авторські та суміжні права, які розміщуються на сайті Інтернет-магазину.
      • 1.6.17. ДОГОВІР КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ – домовленість двох сторін, спрямована на встановлення цивільних прав і обов'язків при дистанційній купівлі-продажу Товарів та оформлена в електронній формі, у відповідності до вимог цивільного законодавства. Договір купівлі-продажу містить детальний опис Товарів, їх якісні характеристики, Ціну Товару, з урахуванням податків, що сплачуються на території Республіки Польща, витрати на доставку та інші витрати, планові строки поставки та іншу необхідну інформацію. Продавець може укласти Договір купівлі-продажу з Клієнтом, який не є Споживачем, відступивши від процедур даних Правил.
      • 1.6.18. ЕЛЕКТРОННА ПОСЛУГА – послуга щодо оброблення та зберігання інформації, що надається дистанційно з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем за індивідуальним запитом Клієнта в рамках акцепту умов Договору купівлі-продажу. Надання Електронних Послуг із залученням постачальників послуг проміжного характеру здійснюється відповідно до правил користування послугами таких постачальників.
      • 1.6.19. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ – мінімальні технічні вимоги, виконання яких є обов'язковими для співпраці в інформаційно-телекомунікаційній системі, яку використовує Продавець для надання послуг та\або укладання та виконання Договору купівлі-продажу Товарів, такі як: (1) комп'ютер, ноутбук або інші мультимедійні пристрої з доступом до Інтернету; (2) доступ до електронної пошти; (3) Інтернет браузер: Mozilla Firefox в версії 17.0 і вище або ж Internet Explorer в версії 10.0 і вище, Opera в версії 12.0 і вище, Google Chrome в версії 23.0 і вище, Safari в версії 5.0 і вище; (4) рекомендована мінімальна роздільність екрану 1024х768; (5) включене в Інтернет-браузері можливість запису файлів Cookies, використання Javascript; (6) у випадку укладання Договору купівлі-продажу шляхом телефонного дзвінка - телефон.
      • 1.6.20. ЗАМОВЛЕННЯ – підтвердження волі Клієнта, яке виражається у заповненні та направленні Продавцю відповідної форми в електронному вигляді із значенням Товару\Товарів, а також іншої інформації необхідної для акцепту запропонованого Продавцем Договору купівлі-продажу Товару та на умовах, визначених Продавцем. Направлення Замовлення є прийняття Клієнтом пропозиції Продавця.
      • 1.6.21. РЕАЛІЗАЦІЯ (ПРОДАЖ) ТОВАРУ ДИСТАНЦІЙНО – укладення електронного договору на підставі ознайомлення Клієнта з описом Товару, наданим Продавцем у порядку, визначеному цими Правилами, шляхом забезпечення доступу до каталогів, проспектів, буклетів, фотографій тощо з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем, телевізійним, поштовим, радіозв'язком або в інший спосіб, що виключає можливість безпосереднього ознайомлення Клієнта з Товаром або із зразками Товару під час укладення такого договору.
  • 2. ЕЛЕКТРОННІ ПОСЛУГИ В ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІ
    • 2.1. Продавець надає наступні Електронні Послуги для Клієнтів:
      • створення та використання Профілю;
      • можливість для Клієнта складати Замовлення і укладати Договори купівлі-продажу, Договори надання послуг;
      • отримання спеціальних пропозицій відповідно до вподобань Клієнтів;
      • можливість для Клієнтів користуватися послугами Кошика;
      • можливість перегляду змісту інформації, розміщеної на сайті Інтернет-магазину;
      • отримання розсилок.
    • 2.2. Продавець додатково після створення Профілю надає наступні послуги:
      • підтримання роботи Клієнта після входу до його Профілю (за допомогою браузера);
      • збереження і надання Клієнтові за допомогою Профілю доступу до Історії Замовлень.
    • 2.3. Користування Профілем можливе після виконання Клієнтом всіх необхідних дій:
      • заповнення бланку реєстрації та надання згоди з цими Правилами;
      • натискання на поле “Зареєструватися”;
      • підтвердження згоди на створення Профілю шляхом натискання на посилання, яке автоматично відсилає на вказаний адрес електронної пошти.
    • 2.4. В бланку реєстрації Клієнту необхідно вказати наступні дані: ім'я і прізвище, адресу електронної пошти і Пароль.Профіль надається безкоштовно на невизначений строк. Клієнт має можливість в будь-який час без зазначення причини видалити Профіль (відмова від Профілю) шляхом направлення такої вимоги на електронну адресу Продавця [email protected] або листом на адресу: Дубова 31, 65-124 Зелена Гура, Республіка Польща (ul. Dębowa 31, 65-124 Zielona Góra, Polska) Створення Профілю не є обов'язковим для здійснення покупки Товару в Інтернет-магазині.
    • 2.5. Профіль надається безкоштовно на невизначений строк. Клієкористуватися послугами, запропонованими Продавцем, у спосіб ненав'язливий для інших Клієнтів і для Продавця; має можливість в будь-який час без зазначення причини видалити Профіль (відмова від Профілю) шляхом направлення такої вимоги на електронну адресу Продавця [email protected] або листом на адресу: Дубова 31, 65-124 Зелена Гура, Республіка Польща (ul. Dębowa 31, 65-124 Zielona Góra, Polska) Створення Профілю не є обов'язковим для здійснення покупки Товару в Інтернет-магазині.
    • 2.6. Користування Кошиком починається з моменту додавання Клієнтом першого Товару до Кошику.
    • 2.7. Кошик надається безкоштовно; його використання є одноразовим; його використання припиняється в момент розміщення Замовлення або при достроковому припиненні Замовлення за бажанням Клієнта, в результаті чого, Товари, додані до Кошика, зберігаються там навіть після закриття сесії браузера протягом 7 (семи)днів.
    • 2.8. З метою використання послуги «Розсилка» Клієнт зобов'язаний надати згоду на отримання Розсилок шляхом зазначення свого адресу електронної пошти в полі “Зареєструйся, щоб отримати розсилку” на сайті Інтернет-магазину і натискання на “Зберегти” (момент укладення договору про отримання Розсилки). На Розсилку можна також записатися шляхом проставляння відповідної позначки при створенні Профілю, складанні Замовлення або в рамках Профілю — Договір про надання послуги з надсилання Розсилки залишається укладеним з моменту створення Профілю, складання Замовлення або в межах Профілю та натискання “Зберегти”. Клієнт може також за власним бажанням поставити позначку та надати згоду на отримання рекламної інформації від платформ, які співпрацюють з Продавцем, або на оброблення персональних даних з маркетинговими цілями.
    • 2.9. 2.9. Розсилка надається на невизначений час. Клієнт має можливість, в будь-який час і без пояснень відмовитися від Розсилки (відмова від Розсилки) через натискання на посилання на дезактиваційну опцію, яка знаходиться в кожній Розсилці, надісланій Клієнту або направленням такого прохання Продавцю на адресу електронної пошти [email protected] або листом на адресу: Дубова 31, 65-124 Зелена Гура, Республіка Польща (ul. Dębowa 31, 65-124 Zielona Góra, Polska).
    • 2.10. Клієнт зобов'язаний:
      • 2.10.1. при формуванні Замовлення та при реєстрації під час створення Профілю надавати виключно дійсні та правдиві дані, які стосуються Клієнта;
      • 2.10.2. здійснювати необхідну актуалізацію персональних даних, наданих Клієнтом Продавцю у зв'язку з укладення Договору про надання послуг або Договору купівлі-продажу, в частині, в якій необхідне їх дотримання та виконання; Клієнт має можливість змінити дані, введені під час створення Профілю в будь-який момент, використовуючи опції, доступні в межах Профілю;
      • 2.10.3. користуватися послугами, запропонованими Продавцем, у спосіб, що не заважає діяльності Продавця або ж Інтернет-магазину;
      • 2.10.4. користуватися послугами, запропонованими Продавцем, у спосіб відповідно до вимог чинного законодавства, положень даних Правил, а також в рамках звичаїв та традицій, які застосовуються до таких правовідносин;
      • 2.10.5. користуватися послугами, запропонованими Продавцем, у спосіб ненав'язливий для інших Клієнтів і для Продавця;
      • 2.10.6. сплачувати Ціну Товарів та інших узгоджених Клієнтом і Продавцем сум відповідно до умов Договору купівлі-продажу;
      • 2.10.7. не створювати та не розміщувати будь-якого Контенту, що заборонений чинним законодавством та того, що порушує авторські та особисті права третіх осіб;
      • 2.10.8. не схвалювати таких дій як:
        • відправку або розміщення в Інтернет-магазині небажаної комерційної інформації або розміщення будь-якого Контенту, який порушує законодавство (заборона на розміщення нелегального контенту);
        • приймання інформації або будь-яких дії, спрямовані на доступ до розпорядження інформацією, не призначеної для Клієнта, в тому числі доступ до даних інших клієнтів;
        • здійснення їх у спосіб, який не передбачений Контентом сайту Продавця.
      • 2.10.9. Скарги, пов'язані з наданням Електронних Послуг можуть бути направлені:
        • листом на адресу: Дубова 31, 65-124 Зелена Гура, Республіка Польща (ul. Dębowa 31, 65-124 Zielona Góra, Polska).
        • в електронній формі на адресу електронної пошти: [email protected]
      • Клієнту рекомендується зазначати в скарзі: (1) інформацію і обставини, що відносяться до предмету скарги, зокрема тип і дату виникнення невідповідностей; (2) вимоги Клієнта; і (3) контактні дані особи, що подає скаргу - це полегшить і прискорить процес обробки скарги постачальником послуг. Дотримання вищезазначених вимог є рекомендованим і не впливає на ефективність розгляду скарги.
      • Розгляд скарг Продавець починає негайно та здійснює його в строк протягом 14 днів від дня її розгляд скарг.
  • 3. УМОВИ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ
    • 3.1. Істотні характеристики предмету Договору купівлі-продажу містяться на кожній сторінці обраного Товару.
    • 3.2. Продавець надає можливість Клієнту складати Замовлення на обрані Товари наступними способами:
      • на сайті Інтернет-магазину
      • контактуючи з ОOК
      • по телефону
      • через електронну пошту
    • 3.3. Приймання Клієнтом умов Договору купівлі-продажу та його укладання між Клієнтом і Продавцем починається після складання Клієнтом Замовлення та його направлення Продавцю.
    • 3.4. Продавець надає можливість Клієнту складати Замовлення через сайт Інтернет-магазину, виконуючи послідовно наступні дії:
      • Клієнт додає обраний Товар(и) до Кошика, після чого переходить до бланку Замовлення.
      • Клієнт, який має створений Профіль, підтверджує в бланку Замовлення актуальність даних, необхідних для укладення та виконання Договору купівлі-продажу. Користувач, який не має створеного Профілю, повинен самостійно заповнити бланк Замовлення, зазначивши дані, необхідні для укладення і виконання Договору купівлі-продажу. Надання неактуальних або неточних даних про Клієнта може перешкодити виконанню Договору. При заповненні Замовлення необхідно зазначити наступні дані Клієнта: ім'я і прізвище, адресу (вулиця, номер будинку, квартири, поштовий індекс, місто, країну), адресу електронної пошти, номер контактного телефону та інформацію, що стосується Договору купівлі-продажу: найменування Товару(ів); кількість Товару(ів), у випадку доступу до такої інформації - тип, колір і розмір Товару; місце та спосіб доставки Товару(ів); спосіб оплати. У випадку, якщо Клієнтами не є Споживачі, необхідно також вказати найменування компанії та ідентифікаційний номер платника податків.
      • Клієнт обирає один із пропонованих способів доставки.
      • Клієнт обирає спосіб оплати Ціни Товару та інших платежів, що обраховуються та зазначаються в бланку Замовлення на підставі вибору, здійсненого Клієнтом.
      • Клієнт надає згоду на обробку персональних даних шляхом направлення Продавцю бланку Замовлення з використання функціоналу, передбаченому на сайті. У випадку, коли Клієнт не створював Профілю і раніше не приймав цих Правил, Клієнт зобов'язаний прийняти умови Правил, поставивши відповідну позначку.
      • Клієнт надсилає Замовлення шляхом натискання “Замовляю і оплачую”.
    • 3.5. У процесі складання Замовлення, до моменту натискання “Замовляю і оплачую” Клієнт має можливість самостійно коригувати введені дані на панелі “Кошик” через додавання або видалення обраних позицій з Кошика.
    • 3.6. В залежності від обраного способу оплати Клієнт може бути перенаправлений до сайтів постачальників послуг проміжного характеру з метою закінчення проведення оплати.Після отримання Замовлення Продавець негайно повідомляє Клієнта шляхом направлення йому електронного повідомлення, на зазначену при формуванні Замовлення електронну адресу, про підтвердження прийняття Замовлення до виконання або про відмову в його прийнятті. Договір вважається укладеним з моменту отримання Клієнтом підтвердження Продавця до прийняття такого Замовлення до виконання.
    • 3.7. Після отримання Замовлення Продавець негайно повідомляє Клієнта шляхом направлення йому електронного повідомлення, на зазначену при формуванні Замовлення електронну адресу, про підтвердження прийняття Замовлення до виконання або про відмову в його прийнятті. Договір вважається укладеним з моменту отримання Клієнтом підтвердження Продавця до прийняття такого Замовлення до виконання.
    • 3.8. Договір купівлі-продажу може укладатися сторонами й іншим способом, ніж ті, що зазначені вищі, а саме - з використанням інших способів порозуміння на відстані. В такому випадку:
      • Продавець надсилає Клієнту електронне повідомлення з підтвердженням змісту запропонованого Договору купівлі-продажу;
      • Клієнт приймає пропозицію Продавця шляхом направлення Продавцю Замовлення на адресу електронної пошти, з якої отримав електронне повідомлення;
      • у випадку, коли Клієнт не створював Профілю та попередньо не приймав цих Правил, Клієнт зобов'язаний прийняти умови Правил, поставивши відповідну позначку./li>
    • 3.9. Інтернет-магазин у відповідь на отримане Замовлення неодмінно висилає Клієнту електронне повідомлення з підтвердженням отримання Замовлення і прийняттям пропозиції, складеної Клієнтом, або з інформацією про неможливість його прийняття. Продавець надсилає Клієнту підтвердження умов Договору на зазначений Клієнтом адрес електронної пошти.
    • 3.10. Договір вважається укладений з моменту отримання підтвердження Продавця про прийняття Замовлення до виконання.
    • 3.11. У випадку відсутності замовлених Клієнтом Товарів або їх частини, Інтернет-магазин негайно з дати отримання Замовлення, інформує про це Клієнта і за домовленістю з Клієнтом повертає йому сплачені кошти за Товар, якій відсутній. У разі виникнення перешкод під час виконання Замовлення, з метою уточнення або внесення зміни, ООК може зв'язатися з Клієнтом по телефону або за електронною адресою.
    • 3.12. Загальна вартість Замовлення включає Ціну Товару, витрати на доставку, оплату обраних Клієнтом необов'язкових платних послуг та платежів, що можуть сплачуватися за межами території Республіки Польща. Продавець може власноруч обмежити мінімальну вартість Замовлення, згідно якого доставка Товарів є безкоштовною. Клієнту надається інформація під час складання Замовлення та до моменту здійснення оплати про загальну вартість замовленого Товару, враховуючи оплату доставки (оплата транспортних послуг, послуг поштового зв’язку тощо), та інших витрат, що можуть бути здійснені за межами території Республіки Польща.
    • 3.13. Знижки, які надаються в Інтернет-магазині, не поєднуються, якщо правила Знижок не зазначають інше.
  • 4. СПОСОБИ ТА СТРОКИ ОПЛАТИ ТОВАРУ
    • 4.1. Продавець надає Клієнтові можливість здійснити оплату Товару наступним способом:
      • оплата кур’єру під час отримання посилки;
      • готівкою під час отримання посилки.
    • 4.2. Можливі актуальні способи оплати зазначаються на сайті Інтернет-магазину в розділі „Оплата” і на сторінці кожного Товару.
    • 4.3. Якщо Клієнт обирає умовою оплати оплату під час отримання посилки, то Клієнт зобов'язаний здійснити оплату при отриманні посилки. Відмова від отримання Товару, є підставою для розірвання Договору купівлі-продажу.
  • 5. ВИТРАТИ, СПОСОБИ ТА СТРОКИ ДОСТАВКИ ТОВАРУ
    • 5.1. Доставка Товару здійснюється по території Польщі і до обраних країн, що зазначені в розділі “Оплата Доставки” на сайті та на кожній сторінці кожного Товару.
    • 5.2. Доставка Товару здійснюється на платній основі, якщо інше не зазначене в умовах Договору купівлі-продажу до місця, вказаного Клієнтом. Витрати на доставку Товарів зазначаються в розділі “Оплата Доставки” на сайті і на сторінці кожного обраного Товару. Продавець надає Клієнтові можливість скористатися наступними способами доставки або отримання Товару:
      • посилка кур'єрська, посилка кур'єрська з оплатою при отриманні.
    • 5.3. В залежності від технічних умов, Продавець може надати можливість Клієнту забрати посилку особисто за адресою власних магазинів: ul. Wojska Polskiego 3/2, Zielona Góra; ul. Bohaterów Westerplatte 24, Zielona Góra (Galeria Grafitt); ul. Pieniężnego 23A, Zielona Góra; Pl. Wyzwolenia 14, Nowa Sól – в Робочі дні з 09:00 до 17:00, після попереднього узгодження з ООК.
    • 5.4. Загальний строк доставки Товару починається з моменту приготування до відправлення Замовлення та до моменту передачі Клієнту Товару перевізником.
    • 5.5. Строк доставки Товару становить 7 (сім) робочих днів, якщо інший строк не зазначений на сторінці Товару на сайті. Якщо в Замовленні містяться Товари з різними строками доставки, то загальний строк доставки Замовлення буде визначатися строком доставки Товару з максимальним терміном.
    • 5.6. Час приготування Замовлення до відправлення Клієнту зазначається на сторінці обраного Товару на сайті і рахується від дня (початок терміну доставки):
      • прийняття Клієнтом умов Договору та його укладення сторонами - у випадку, коли Клієнт обрав оплату при отриманні посилки.
    • 5.7. До моменту початку терміну доставки, визначеному в п. 5.6. Правил, необхідно додати період часу доставки Товару перевізником, який залежить від обраної Клієнтом форми доставки. Строк доставки відображається на сторінці кожного Товару на сайті і в закладці «Час реалізації замовлення» на сайті.
    • 5.8. Договір купівлі-продажу вважається виконаним Продавцем з моменту вручення Товару Клієнтові, а у разі його відсутності - особі, яка пред'явила квитанцію або інший документ, що засвідчує укладення Договору або оформлення доставки Товару, якщо інше не встановлено договором, актами цивільного законодавства або не випливає із суті зобов'язання.
  • 6. РЕКЛАМАЦІЇ (СКАРГИ)
  • 6.1. Підстави та межі відповідальності Продавця у випадках продажу Товарів неналежної якості (Товарів із недоліками) визначені у відповідних законодавчих актах.
  • 6.2. Товари, що пропонуються до продажу через Інтернет-магазин мають гарантію від виробника або Продавця. Умови надання гарантії і час її перебігу зазначаються у гарантійному документі, що супроводжує Товар.
  • 6.3. Продавець зобов'язаний доставити Клієнтові Товар без недоліків, належної якості.
  • 6.4. Скарги Клієнта щодо якості Товару можуть бути направлені:
    • листом на адресу: Дубова 31, 65-124 Зелена Гура, Республіка Польща (ul. Dębowa 31, 65-124 Zielona Góra, Polska);
    • в електронній формі на адресу електронної пошти: [email protected];
  • 6.5. У разі виявлення Клієнтом протягом гарантійного або інших строків, встановлених обов'язковими для сторін правилами чи договором, недоліків, не застережених Продавцем, Клієнт має право за своїм вибором:
    • 1) вимагати від Продавця безоплатного усунення недоліків Товару або відшкодування витрат, здійснених Клієнтом чи третьою особою, на їх виправлення;
    • 2) вимагати від Продавця заміни Товару на аналогічний Товар належної якості або на такий самий Товар іншої моделі з відповідним перерахунком у разі різниці в ціні (у разі виявлення істотних недоліків Товару);
    • 3) вимагати від Продавця відповідного зменшення ціни;
    • 4) відмовитися від Договору і вимагати повернення сплаченої за Товар грошової суми (у разі виявлення істотних недоліків, які виникли з вини Продавця Товару (виробника) підтверджених за необхідності висновком експертизи).
  • 6.6. У скарзі Клієнту рекомендується зазначати: (1) інформацію та обставини, що відносяться до предмету скарги, зокрема вид недоліків, обставини їх виявлення; (2) вимогу Клієнта щодо усунення вад Товару, або заміни Товару, зменшення ціни Товару або відмову від Договору купівлі-продажу; також (3) контактні дані особи, що подає скаргу - це полегшить і прискорить процес обробки скарги Продавцем. Дані вимоги носять рекомендований характер, їх ігнорування не впливає на результат розгляду рекламації.
  • 6.7. Продавець приступає до розгляду рекламації Клієнта негайно та здійснює його протягом 14 (чотирнадцяти) днів. Якщо після спливу цього строку Продавець не надасть відповіді Клієнту, така скарга вважається прийнятою Продавцем і підлягає задоволенню.
  • 6.8. Якщо усунення наслідків продажу неякісного Товару випливає з гарантійних зобов’язань Продавця, Клієнту буде запропоновано надіслати такий Товар за рахунок Продавця на його адресу Дубова 31, 65-124 Зелена Гура, Республіка Польща (ul. Dębowa 31, 65-124 Zielona Góra, Polska).
  • 6.9. Продавець здійснює заміну Товару з істотними недоліками на аналогічний Товар належної якості безкоштовно. За наявності Товару вимога Споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін.
  • 6.10. У разі відсутності Товару вимога споживача про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної скарги. Якщо задовольнити вимогу споживача про заміну Товару в установлений строк неможливо, споживач вправі на свій вибір пред'явити Продавцю інші вимоги, передбачені пунктом 6.5. цих Правил.
  • 6.11. При пред'явленні Споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків Товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
  • 6.12. При розірванні Договору розрахунки із Споживачем у разі підвищення ціни на Товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості Товару на час купівлі. Гроші, сплачені за Товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін.
  • 6.13. Клієнт має право пред'явити Продавцю відповідні вимоги щодо недоліків Товару, якщо недоліки було виявлено протягом двох років з дати його продажу. Вимоги щодо усунення недоліків або заміни Товару на аналогічний якісний Товар - не пізніше одного року з дня виявлення недоліку.
  • 6.14. Споживач має право обміняти Товар належної якості на аналогічний у Продавця, в якого він був придбаний, якщо Товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін Товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений Продавцем. Обмін Товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий Споживачеві разом з проданим Товаром. Витрати по пересилці Товару несе Споживач.
  • 7. ПОЗАСУДОВЕ ВРЕГУЛЮВАННЯ СПОРІВ, А ТАКОЖ УМОВИ ДОСТУПУ ДО ТАКИХ ПРОЦЕДУР
  • 7.1. Використання позасудових способів врегулювання спорів і визначення процесу має характер добровільний.
  • 7.2. Детальна інформація, яка стосується можливостей використання Клієнтом, який є Споживачем, позасудових засобів врегулювання спорів і визначення процедур і умов доступу до таких процедур доступна в офісах або ж на сайтах районних (місцевих) адвокатських об'єднань, спілки захисту прав споживачів, інших організацій, до статутних завдань яких відноситься захист прав споживачів, і за наступними Інтернет-адресами :
    • http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
    • http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
    • http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  • 7.3. Клієнт, який є Споживачем, має наступні можливості користування позасудовими засобами врегулювання спорів:
    • 7.3.1. Клієнт має право звернутися до постійного арбітражного суду з вимогою про вирішення суперечки, яка виникла з укладеного Договору купівлі-продажу. Правила організації і дії постійних третейських судів, затверджені наказом міністра юстиції від 25 вересня 2001 року.
    • 7.3.2. Клієнт має право звернутися до районного інспектора торгової інспекції в торговельній інспекції на території Польщі, з проханням ініціювати процедуру посередництва для дружнього врегулювання спору між Клієнтом і Продавцем. Інформація про правила і режим проведення процедури медіації районним інспектора торгової інспекції поширюється на відповідній території і на сайтах районної торгової інспекції.
    • 7.3.3. Клієнт може отримати безкоштовну допомогу у справі вирішення суперечки між Клієнтом і Продавцем, користуючись також безкоштовною допомогою місцевого адвоката або організації (Федерація Споживачів, спільнота Споживачів Польщі). Поради надаються через Федерацію Споживачів за безкоштовним номером інформаційної лінії споживачів 800 007 707 і через Спільноту Споживачів Польщі за електронною адресою [email protected]
  • 7.4. Посилання ec.europa.eu/odr. містить джерела інформації на тему позасудових форм розв'язання суперечок, які можуть виникнути між підприємцями і споживачами.
  • 8. ПРАВО НА ВІДМОВУ ВІД ДОГОВОРУ
  • 8.1. Споживач, який уклав договір на відстані, може протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів вийти з нього без пояснення причин і без будь-яких витрат для себе. Для того, щоб дотриматися даного терміну, достатньо відправити заяву в цей строк. Заява може бути направлена:
    • письмово на адресу: Дубова 31, 65-124 Зелена Гура, Республіка Польща (ul. Dębowa 31, 65-124 Zielona Góra, Polska);
    • в електронній формі на електронну пошту : [email protected];
  • з використанням формуляра відмови, який є додатком №1 до цих Правил та розміщений у розділі «Повернення та Обмін». Споживач може використовувати типовий бланк, проте це не є обов'язковим.
  • 8.2. Перебіг терміну відмови від Договору купівлі-продажу розпочинається з дня отримання Товару Споживачем або іншою особою, яка ним зазначена, за таких умов:
    • якщо Товар надходить партіями, частинами — від дати отримання останньої партії Товару або його частини, або
    • якщо доставка здійснюється на регулярній основі через певний проміжок часу – з дати отримання першого Товару;
    • для всіх інших умов — від дня прийняття умов та укладення Договору.
  • 8.3. У разі виходу із Договору, укладеному на відстані, такий договір вважається неукладеним.
  • 8.4. Продавець має оперативно, але не пізніше ніж протягом 14 календарних днів з моменту отримання заяви Споживача про відмову від Договору, повернути Споживачеві всі платежі, здійснені ним, в тому числі вартість доставки Товару (за винятком додаткових витрат, що виникли на підставі обраного Клієнтом способу доставки, крім найпростішого і найдешевшого способу доставки, зазначеного на сайті Інтернет-магазину). Продавець зобов'язаний відшкодувати оплату, використовуючи той же спосіб оплати, який був застосований Споживачем, якщо інший спосіб не узгоджено сторонами. Якщо Продавець не запропонував самостійно забрати Товар, то Продавець може призупинити повернення оплати до моменту отримання Товару або до отримання від Споживача доказів відправки такого Товару Продавцю.
  • 8.5. Споживач зобов'язаний негайно, але не пізніше ніж протягом 14 днів з дати якої він вийшов з Договору, повернути товар Продавцю або віддати його особі, уповноваженій продавцем у випадку, якщо Продавець запропонував забрати Товар самостійно. Споживач може повернути Товар за адресою: TMM Express 08-322 вул. Броварська 1 с. Проліски Бориспільський район Київська область Україна (eobuv.com.ua). Споживач має зберігати документ, що підтвержує факт повернення Товару.
  • 8.6. Споживач несе відповідальність за зниження вартості Товару в результаті його використання.
  • 8.7. Споживач несе лише прямі витрати, пов'язані з його виходом із Договору та поверненням Товару.
  • 8.8. Право відмови від Договору, укладеному на відстані, не надається Споживачеві щодо договорів:
    • 1) про надання послуг, якщо Продавець надав повний комплекс послуг з чітко висловленої згоди Споживача, який був поінформований перед початком надання послуг, що після виконання послуги Продавцем Споживач втрачає право на вихід з Договору;
    • 2) в якому ціна або винагорода залежить від коливань на фінансовому ринку, який Продавець не може контролювати, і які можуть виникнути до закінчення терміну укладеного Договору;
    • 3) об'єктом якого є Товар, виготовлений за індивідуальним замовленням Споживача або використовуваний для задоволення його індивідуальних потреб;
    • 4) де предметом Договору є товар з коротким терміном придатності;
    • 5) в якому предметом Договору є товар, який поставляється в герметичній упаковці, який після відкриття упаковки неможливо повернути в первинний стан, або з мотивів захисту здоров'я або гігієни;
    • 6) укладеного на відкритому аукціоні;
    • 7) на поставку цифрового контенту, яка не зберігається на матеріальному носії, якщо надання послуг було розпочато з чітко висловленої згоди Споживача до закінчення терміну для виходу із Договору.
  • 9. ЛІЦЕНЗІЯ
  • 9.1. Виняткові права на Контент, який доступний на сайті Інтернет-магазину, зокрема, але не лише, назва Інтернет-магазину, товарний знак, розміщені графічній об’єкти, відео, програмне забезпечення, дизайн сайту, бази даних захищені законом, виключне право на них належить Продавцю або юридичним особам, з якими Продавець уклав відповідні угоди. Клієнт має право використовувати інформацію, розміщену на сайті Інтернет-магазину безкоштовно, а також використовувати Контент, розміщений відповідно до закону і розповсюджувати його іншими клієнтами, але тільки для особистого використання і при використанні Інтернет-магазину у відповідності до норм чинного законодавства. Використання вмісту сайту з іншої метою допускається тільки на підставі спеціальної попередньої письмової згоди на це уповноваженої особи.
  • 9.2. Клієнт, розміщуючи на сайті Інтернет-магазину, зокрема графіки, коментарі, відгуки, або інші висловлювання в Профілі або на інших сторінках сайту, надає Продавцю безкоштовну ліцензію на невизначений строк на використання, зберігання, зміну, видалення або доповнення, публічне оприлюднення, відтворення та розповсюдження (зокрема в мережі Інтернет) такого Контенту для загального ознайомлення.
  • 10. ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ
  • 10.1. Володільцем персональних даних Клієнта є Продавець.
  • 10.2. Надання персональних даних Клієнтом є добровільним, але необхідним для створення Профілю та\або прийняття умов Договору купівлі-продажу, Договору надання послуг та їх виконання. Обробка даних здійснюється після отримання однозначної згоди Клієнта на її проведення.
  • 10.3. Продавець застосовує відповідні технічні та організаційні засоби для забезпечення охорони персональних даних Клієнтів.
  • 10.4. Клієнт має право знати про мету обробки персональних даних; отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані; мати доступ до своїх персональних даних; змінювати або знищувати свої персональні дані шляхом направлення відповідного запиту до Продавця.
  • 10.5. Метою обробки персональних даних є укладання Договору купівлі-продажу, належного його виконання, якісне надання послуг Продавцем на підставі Договору надання послуг, інформування Клієнта щодо товарів та послуг Продавця, вивчення попиту на власну продукцію та послуги Продавця.
  • 10.6. Більш детальна інформація міститься на сайті в розділі «Політика конфіденційності»
  • 11. ПРИПИНЕННЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ І ЗМІНА ПРАВИЛ
  • 11.1. Продавець у будь-який момент може припинити Договір про надання послуг Клієнту, повідомивши про це за 30 (тридцять) календарних днів до дати припинення, з наступних причин:
    • зміна нормативних актів, які регулюють надання електронних послуг Продавцем, які впливають на взаємні права і обов'язки сторін, закладені в договорі між Клієнтом і Продавцем, або зміна трактування розуміння таких нормативних актів через прийняття судових рішень, рішень та розпоряджень державних органів в цій сфері;
    • зміна способу надання послуг, причиною яких є технічні або технологічні підстави (зокрема актуалізація технічних вимог, що зазначені в цих Правилах);
    • зміна обсягу послуг, до яких стосуються ці Правил, через додавання нових, змінення або видалення Продавцем послуг.
  • 11.2. Продавець направляє відповідне повідомлення Клієнту на електронну пошту, вказану Клієнтом під час створення Профілю або складення Замовлення.
  • 11.3. Продавець може розірвати з Клієнтом Договір про надання послуг з повідомлення за 7 (сім) календарних днів до дати розірвання і/або відмовити Клієнту в правах на подальше користування Інтернет-магазином або складання Замовлень, і також може обмежити його доступ до частини або цілого Контенту сайту, у випадку, якщо Клієнт порушує вимоги цих Правил.
  • 11.4. Продавець може вносити зміни до цих Правил (за винятком розділу 12 Правил, що стосуються Клієнтів, які не є Споживачами,) у випадку виникнення принаймні однієї з нижче вказаних підстав:
    • зміна нормативних актів, які регулюють купівлю-продаж товарів на відстані або надання електронних послуг Продавцем, та впливають на взаємні права і обов'язки, закладені в договорі між Клієнтом і Продавцем, або зміна трактування розуміння таких нормативних актів через прийняття судових рішень, рішень та розпоряджень державних органів в цій сфері;
    • зміна способу надання послуг, причиною яких є технічні або технологічні підстави (зокрема актуалізація технічних вимог, що зазначені в цих Правилах);
    • зміна обсягу послуг, до яких стосуються ці Правил, через додавання нових, змінення або видалення Продавцем Послуг.
  • 11.5. Продавець направляє Клієнту відповідне повідомлення про зміну Правил на електронну пошту, вказану Клієнтом під час створення Профілю або складення Замовлення.
  • 11.6. Зміни вносяться до Правил шляхом оприлюднення їх на сайті Інтернет-магазину і за допомогою направлення повідомлення Клієнту на адрес електронної пошти, щоб Клієнт міг ознайомитися з його змістом.
  • 11.7. Зміни, що вносяться до Правил, набувають чинності через 14 (чотирнадцять) днів з дати направлення повідомлення про зміну. Клієнти мають право відмовитися від Договору протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дня отримання повідомлення про зміну Правил.
  • 12. ПОЛОЖЕННЯ ДЛЯ КЛІЄНТІВ-СУБʼЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ
  • 12.1. Положення даного розділу стосуються виключно для Клієнтів, які не є Споживачами.
  • 12.2. Продавець має право відмовитися від Договору купівлі-продажу, укладеного з Клієнтом, який не є Споживачем, протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дня його прийняття та укладення. В такому випадку відмова від Договору купівлі-продажу може мати місце і без зазначення причини і Клієнт, який не є Споживачем, не повинен мати жодних претензій до Продавця.
  • 12.3. Продавець має право обмежити доступні способи оплати Товару, а також вимагати здійснити передоплату повністю або частково за Товар і це не залежить від обраного Клієнтом способу оплати і факту укладення Договору купівлі-продажу.
  • 12.4. З моменту передачі Продавцем Товару перевізникові для доставки Клієнту, до Клієнта, який не є Споживачем, переходять всі ризики знищення та пошкодження Товару. Продавець в цьому випадку не несе відповідальності за втрату або пошкодження Товару з моменту передачі його перевізникові до моменту отримання його Клієнтом, та за порушення термінів поставки.
  • 12.5. Продавець може розірвати Договір у будь-який момент без зазначення причин шляхом направлення Клієнту відповідного повідомлення в довільній формі.
  • 12.6. Ані Продавець, ані його працівники, ані його уповноважені особи не несуть відповідальності за будь-які дії Клієнта, його працівників, його уповноважених осіб.
  • 12.7. Відповідальність Продавця по відношенню до Клієнта, який не є Споживачем, обмежена і не може перевищувати однієї тисячі злотих сумарно за всіма претензіями. Продавець не несе відповідальність за упущену вигоду Клієнта, який не є Споживачем, при виконанні Договору купівлі-продажу.
  • 12.8. Будь-які спори між Продавцем і Клієнтом, який не є Споживачем, підлягають вирішенню шляхом переговорів. У випадку недосягнення згоди спір може бути переданий на розгляд до компетентного суду за місце знаходженням Продавця.
  • 12.9. Продавець має право змінювати Правила в будь-який момент на підставі чинного законодавства.
  • 13. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
  • 13.1. Правила складені Продавцем українською мовою
  • 13.2. Договори укладені за даними Правилами, укладені в місце знаходженні Продавця.
  • 13.3. Надання та підтвердження Клієнтові істотних положень Договору купівлі-продажу здійснюється шляхом направлення Клієнтові електронного повідомлення з підтвердженням оформленого Замовлення і шляхом додавання до посилки з Товаром фіскального документу, що підтверджує купівлю Товару. Зі змістом Договору купівлі-продажу можна додатково ознайомитися на сайті Інтернет-магазину.
  • 13.4. Зміст Правил є доступним для Клієнта безкоштовно під наступною адресою URL https://www.eobuv.com.ua/pravila-koristuvannja, де Клієнти можуть в будь-який момент їх переглядати та роздрукувати.
  • 13.5. Продавець інформує, що користування Інтернет-магазином за допомогою Інтернет браузера, здійснення дзвінків до ООК може вимагати додаткової оплати за з'єднання, згідно з тарифним пакетом постачальника таких послуг, яким користується Клієнт.