DSA

У нашому інтернет-магазині є послуги, які відповідають визначенням посередницьких послуг, зазначеним у Регламенті Європейського Парламенту та Ради від 19 жовтня 2022 року – Закон про цифрові послуги (Digital Services Act, DSA).

Такими послугами є:

  • a) відгуки – функція, яка дозволяє публікувати думки про товари;

Щоб наші Клієнти могли користуватися нашим Інтернет-магазином абсолютно безпечно, ми докладаємо всіх зусиль, щоб видалити незаконний контент з вищезазначених послуг одразу після того, як дізнаємось про це та перевіримо це. Ці правила також стосуються наших Клієнтів. Тому, користуючись нашим Інтернет-магазином, не передавайте та не публікуйте незаконний контент.

Незаконний контент – це інформація, яка сама по собі або через посилання на конкретну дію не відповідає загальноприйнятому законодавству чи Правилам. Незаконний контент може включати, зокрема:

  • - контент, що порушує авторські права;

  • - контент, який є дискримінаційним, образливим, вульгарним, розпалює ненависть або іншим чином порушує особисті права;

  • - презентації Товарів та інформації про них, які не відповідають певним вимогам законодавства або порушують права інших осіб.

Ви можете публікувати відгуки про Товар за умови, що Ви дійсно придбали та протестували цей Товар. Крім того, ми залишаємо за собою право відмовити в публікації відгуків, які:

  • а) вводять в оману;

  • б) були написані в обмін на винагороду;

  • в) містять рекламний чи маркетинговий вміст або відносяться до так званого продакт-плейсменту;

  • г) містять посилання на веб-сайти;

  • д) порушують особисті права чи принципи соціального співіснування;

  • е) містять особисті або інші конфіденційні дані;

  • є) не стосуються товару;

  • ж) містять Вміст, який є вульгарним або загальновизнаним як образливий, причому Відгук автоматично перевіряється на наявність конкретних слів, які загалом вважаються вульгарними чи образливими.

Ми можемо самостійно дізнатися про незаконний контент, але також можемо отримати інформацію про його існування від будь-якої особи чи організації, у тому числі від надійних інформаторів, сповіщенням яких ми надаємо пріоритет.

Ми не проводимо попередню та автоматизовану ідентифікацію та перевірку незаконного контенту. Усі рішення щодо них приймаються, коли нам повідомляють про їх існування люди, які мають про це необхідні знання.

Як тільки ми отримаємо інформацію про наявність незаконного контенту, ми видалимо його або закриємо доступ до нього.

Якщо одержувач нашої послуги надає нам інформацію про контент, який є незаконним або суперечить Правилам, ми також можемо:

  • a) обмежити видимість певної інформації, в тому числі видаляти її, заборонити доступу до неї;

  • б) призупинити або припинити надання послуги повністю або частково;

  • c) призупинити дію Акаунта або розірвати договір про надання електронних послуг щодо Акаунта.

Ми завжди діємо з повагою до основні прав одержувачів наших послуг і прав на свободу вираження думок та інформації. Ми надаємо зацікавленим отримувачам певної послуги обґрунтування того, чому ми застосували обмеження.

Відповідно до закону, ми зобов’язані виконати дії, зазначені в ньому, або надати зазначену інформацію, у разі отримання розпорядження від уповноваженого суду чи адміністративного органу. Якщо ці заходи будуть стосуватися Вас або наданого Вами контенту, ми повідомимо Вас про отримання такого розпорядження протягом зазначеного в ньому терміну або, якщо такий термін не вказано, не пізніше, коли ми вживемо відповідних заходів.

Коли ми помічаємо будь-яку інформацію, яка свідчить про можливість вчинення злочину, що загрожує життю або безпеці осіб, ми негайно інформуємо відповідні правоохоронні або судові органи відповідної держави-члена або держав-членів. Крім того, ми ділимося всією наявною інформацією, щоб ефективно діяти в цьому питанні. Наш пріоритет – забезпечення безпеки та захисту інтересів наших Клієнтів.

Якщо Ви помітили незаконний контент на нашому сайті, Ви маєте право повідомити про це нам. Ви можете зробити це за допомогою форми, доступної на цій сторінці, вибравши опцію «Незаконний вміст на веб-сайті».

Якщо Ви є отримувачем певної послуги, повідомляєте про незаконний контент і не згодні з нашим рішенням або його обґрунтуванням щодо незаконного контенту або контенту, який не відповідає умовам наших послуг, Ви маєте право подати скаргу щодо цього протягом 6 місяців з моменту, коли ми повідомили Вас про це. Ви можете подати скаргу в електронному вигляді за допомогою форми, доступної на цьому сайті, вибравши опцію «Скарга щодо рішення».

Ми відповімо на Вашу скаргу якнайшвидше та пояснимо Ваші заперечення.

Увага: якщо скарга або повідомлення є необґрунтованими, ми повідомимо про це це особу, яка повідомила про це. Проте, якщо скарга або повідомлення повторюється, незважаючи на попередження, надіслане особі, яка повідомила, ми маємо право призупинити розгляд надісланих ним скарг на 12 місяців.

Контактний пункт для органів держав-членів, Комісії та Ради з цифрових послуг обслуговується польською та англійською мовами: [email protected]